Správa PPC kampaní

PPC (neboli „Pay Per Click“) je marketingový termín, který se používá v metodě placené internetové inzerce. Internetové vyhledávače (zejména Seznam a Google) nabízejí placené inzertní prostory na zboží a služby, která uživatelé na internetu vyhledávají. Inzertní prostory nabízejí nejen vyhledávače, ale také portály typu Lupa.cz, Novinky.cz, Super.cz na bázi bannerových i textových kampaní. Sofistikovaný systém vyhledávání relevantních zákazníků patří mezi důležité předpoklady rozvoje podnikání společností zabývajících se internetovým prodejem, ale také řemeslných a jiných služeb.

Služby související s nastavením placených kampaní v Google AdWords, Skliku, Facebooku:

  • Generování, implementace měřicích kódů na jednotlivých stránkách
  • Kontrola funkčnosti nastavených kódů a testovací činnost.
  • Stanovení měřitelných cílů v jednotlivých obdobích (navýšení prodeje o 20 %, zvýšení počtu registrovaných e-mailových adres).
  • Analýza a zpracování základní strategie nákupu klíčových slov.
  • Nastavení reklamních kampaní a sestav, tvorba bannerů, remarketingu (dle lokace, časového rozvržení zobrazení atp.)
  • Služby spojené s nastavením dynamického remarketingu, technického zajištění xml feedu a puštění Google Merchant Centra
  • Flexibilní copywritting reklamních textů podle realizovaných výsledků

Jsou pro vás PPC kampaně nové? Nevadí, přesto nás prosím neváhejte kontaktovat.