Systém založený na partnerské spolupráci mezi majiteli webového prostoru a vámi. Správným nastavením podmínek a výběrem vhodného systému dokážete ještě více zhodnotit svůj e-shop.
V základu se jedná o vztah tří subjektů:
- Inzerent (například společnost BAŤA, akciová společnost)
- Zprostředkovatel služby (kvalitní systém s dodatečným množstvím partnerských webů, pomocí kterého lze evidovat veškeré měřitelné výsledky (realizované transakce, jiné tzv. leady).)
- Partnerský web, který reklamní texty inzeruje (Idnes, Novinky, Centrum, sme.sk)
Inzerent má zájem propagovat svou nabídku v síti internetu formou bannerů, případně předává svou on-line nabídku produktů jinému e-shopu, který jeho nabídku nabízí a prodává.
Zprostředkovatel zde hraje významnou roli, díky které můžeme hromadně upravovat obchodní podmínky, za kterých hodláme s partnerem spolupracovat.
Spolupráce většinou funguje na základě realizovaného obchodu, z něhož zprostředkovateli a partnerovi vzniká nárok na určitou výši provize.
Program je podobný standardní billboardové kampani s tím rozdílem, že inzerent získává přesné výsledky o výkonnosti kampaní a dosahu reklamního sdělení.
Související služby:
- doporučení vhodného zprostředkovatelského systému
- navržení obchodní spolupráce a doporučení vhodného způsob odměňování
- technických zajištění a koordinace spuštění služby
- řízení a správa služby zaměřený na zvýšení výkonnosti vašeho podnikání